2011-06-02

Another review

I don't know what this means but it got 5/5 so i guess it's a good review. From periferia.cz

"Úskoky a krycími manévry jsem nedávno získal Krigshot - Maktmissbrukare LP. Včera na něj na gramci došla řada. Hned potom jsem vytáhnul z obalu debutní desku od Slaktrens. Málem jsem nepoznal rozdíl!

Už při poslechnu jejich sedmipalce (jo ten s ledníma medvědama) mě chlapci uzemnili. Ale co si dovolili za drzost s touhle velkou deskou? Dvacet válů v nekompromisním tempu. Krigshot žije! Reinkarnoval se do podoby party mladejch bláznů, který vražděj ve Slaktrens. Nabroušená kytara, epileptickej řev a kulometný bicí. Basa? Nevim, nevnímal jsem. Texty v rodném jazyce. Nerozumim ani hovno. Crust core v nejvyšších otáčkách. Útok proudovýho Messerschmitta (Gripen je trapnej).

Vyšlo v nákladu pouze 500 ks, z čehož polovina je na úchylným růžovým vinylu. A k tomu ještě limitovaná edice s textilním přebalem, ze kterýho si můžeš vystřihnout nášivku. Takže všichni, který se pyšněj nášivkama Krigshot, Mob 47 nebo Protes Bengt ... vyndejte svoje Visa karty a povinně sháníme!"

No comments:

Post a Comment